Acces la documente în timp util

Primești documentele atunci când ai nevoie, iar în regim de urgență poți avea informațiile solicitate în maximum 4 ore

5 depozite aproape de tine

Indiferent unde te afli, documentele companiei sunt la îndemână (fizic și digital)

Protecție 100% a documentelor depozitate

Arhiva companiei tale se află pe mâini bune, în cel mai sigur depozit din România la acest moment

Depozitare documente

Știai că depozitarea documentelor într-o arhivă fizică te poate costa mai puțin decât o arhivă digitală? În 22 de ani am acumulat experiența necesară arhivării oricărui tip de document, de la contracte de muncă și state de plată la documente cu cel mai înalt grad de confidențialitate.

Renunță la spațiile inutile alocate arhivelor de documente din sediile companiei tale și alege depozitele 100% sigure ale GAM în care știi exact unde se află fiecare filă, indiferent de documentul arhivat.

Vezi detalii

Consultare arhivă

Ai calculat vreodată cât timp pierde echipa ta încercând să găsească, sub presiunea auditorilor, chiar și numai o filă dintr-un contract păstrat în format fizic?

Consultarea documentelor din arhiva depozitată extern te ajută să câștigi timp valoros, să-ți îmbunătățești procesele de business și să eficientizezi costurile afacerii.

Vezi detalii

Prelucrare arhivistică și selecționare arhivă expirată

Obligația companiei tale de a-și prelucra și organiza arhiva nu trebuie să fie o povară.

Echipa noastră de arhiviști este divizia dedicată pe care compania ta se poate baza pentru asigurarea conformității cu cerințele Arhivelor Naționale ale României.

Vezi detalii

Arhivă digitală

Imaginează-ți cât de rapid pot accesa documentele din arhiva ta digitală toți membrii echipei, în perfectă siguranță, oriunde s-ar afla în lume!

Te ajutăm să îți crești vizibilitatea și accesul la documente esențiale din arhiva companiei, integrând documentele fizice într-o arhivă digitală și organizându-le perfect pentru nevoile tale operaționale.

Vezi detalii

Organizare arhivă HR

Departamentul tău de HR este pregătit pentru volumul de informații pe care îl generează procesul de recrutare și organizarea dosarelor angajaților foști sau actuali?

Oricât de mare este echipa ta, te ajutăm să organizezi intuitiv și să accesezi în siguranță datele privind resursele umane.

Vezi detalii

Eliberare adeverințe de vechime

Numeroasele documente necesare întocmirii dosarului de pensie consumă timp și creează un stres inutil, atât pentru companii, cât și pentru angajați.

Când arhiva unei companii se află în depozitele GAM, atunci e sigur că putem oferi toate documentele de care e nevoie.

Vezi detalii

Inventarierea dosarelor

O arhivă ideală este o arhivă complet securizată în care fiecare document are un loc clar, ușor de identificat de către membrii echipei tale și de către arhivar.

Te ajutăm să-ți creezi o arhivă perfectă și să menții un inventar precis al fiecărei cutii din arhiva companiei tale, chiar și când ai sute de cutii.

Vezi detalii

Procesare documente financiar-contabile

Am creat această soluție pentru a-ți înlătura, pentru totdeauna, grija că documentele necesare pregătirii contabilității și raportărilor financiare ale companiei tale nu sunt pregătite corect.

Ne ocupăm cu atenție de preluarea, transformarea digitală și prelucrarea automată a datelor cu ajutorul Inteligenței Artificiale, astfel încât rezultatul să mulțumească chiar și cel mai exigent manager al unui departament de contabilitate.

Vezi detalii

Intră în contact cu noi pentru oferta personalizată

Te ajutăm să identifici rapid nevoile de arhivare pentru compania ta. Vei primi răspunsul nostru în maximum 3 ore.